IKLAN BERBAYAR

 Banner

iklan berbayar

Thursday, August 15, 2013

WAJAH LELAKI PUKUL BINI DALAM LIF


Badan je besar macam tong.., tapi akal langsung tak sepadan dengan badan.. Kalau nak kawin dua sekalipun, kawin je lah.. Gua dengar bini dia dah bagi keizinan untuk mamat tu kawin lagi satu.. So nak apa lagi ye tak?

Dah boleh kawin lain.., nak pulak berebut anak-anak.. Jantan macam tu elok kurung satu kandang dengan buaya di zoo je beb.. Orang kawin lebih, dia pun gatal nak kawin lebih jugak.. 

Macam ni punya jantan pun ada kann.. Puiii!!!

Sunday, July 21, 2013

(Tahniah) Abby Abadi Sahkan Sudah Bernikah 12 Hari

ohartis-abby-abadi-sahkan-sudah-bernikah-4
Minggu lalu, melalui gambar didalam Instagram milik pelakon Abby Abadi seolah-oleh memberi “hint” bahawa dia kini sedang menyulam cinta baru dengan seorang lelaki namun hari ini segalanya terjawab apabila Abby Abadi memuat-naik gambar mesranya bersama seorang lelaki dengan caption;
Assalamualaikum… Ada dengar cerita macam2 tentang kami? Sejujurnya, Alhamdullillah…. Kami lakukan kerana ALLAH & setakat hari ini, ALLAH permudahkan segalanya. Ingat Kami & Anak3 dalam doa kalian ye….
Dipendekkan cerita, Sebenarnya sudah 12hari dia sah menjadi suami Sy. Maaf sbb maklumkan lambat pd kalian…. ALLAH kami dulukan. Insyallah, majlisnya dlm bulan Raya nnti. Lokasi belum pasti. Doakan Ini jodoh… krn kami saling tidak mengenali antara satu sama lain. Baru 2minggu kenal, ALLAH tunjukkan jalan ke sini… Syukur!!
Melalui gambar-gambar tersebut Abby mengumumkan bahawa dia sebenarnya sudah pun bernikah dengan lelaki itu sejak 12 hari yang lalu. Nyata Abby bijak menyembunyikan pernikahannya daripada pengetahuan media dan peminatnya.
Menurut Abby Abadi atau nama sebenarnya, Arbaiyah Abdul Manan, 36 pekenalannya dengan jejaka tersebut adalah cukup singkat namun hatinya terbuka untuk berumahtangga lagi.
“Pertemuan bermula di sebuah pasar raya di mana kami tiba-tiba sahaja bertentang mata. Selepas dua minggu berkenalan, dia melamar saya dan kami mengambil keputusan untuk berkahwin,” jelas Abby.
Menurut Abby, lelaki itu bernama Farhan berusia 24 tahun dan berasal dari negeri Cik Siti Wan Kembang iaitu Kelantan. Klik gambar di bawah untuk paparan yang lebih besar. So sweet!
TAHNIAH DIUCAPKAN KEPADA ABBY ABADI DAN PASANGAN. AKHIRNYA BAHAGIA MILIK MEREKA. HAPPY ENDING.. :D https://www.facebook.com/pages/Blogorangdesa/215907411856963

Saturday, July 20, 2013

(Gambar) Penikahan Ashraf Muslim dan Wan Sakinah

ohartis-gambar-penikahan-ashraf-muslim-wan-sakinah
Isu penikahan kali kedua pelakon Ashraf Muslim masih lagi hangat diperkatakan. Semua individu yang terlibat iaitu Ashraf Muslim, Nor Dayana dan Wan Sakinah masing-masing mengambil langkah berdiam diri.
Namun, kini terbongkar sudah sekeping gambar yang dapat menceritakan segalanya. Gambar penikahan Ashraf Muslim dan Wan Sakinah yang didakwa berlangsung di Thailand pada 7 Julai lalu.
Menerusi gambar tersebut, pasangan pengantin kelihatan segak dan anggun dengan busana pengantin yang berwarna coklat malah di jari Wan Sakinah juga terukir inai yang indah. Di dalam gambar itu menunjukkan Ashraf sedang menyarungkan cincin kepada isteri barunya dan ternyata mereka kelihatan cukup bahagia dengan penikahan itu. KAMI DOAKAN MEREKA BAHAGIA HINGGA SELAMANYA. DAN JAGALAH HATI ISTERI TUA MU WAHAI ASHRAF MUSLIM.https://www.facebook.com/pages/Blogorangdesa/215907411856963

Tuesday, July 9, 2013

Tuesday, July 2, 2013

peluang menjana pendapatan secara online,modal cuma rm50 daftar percuma di sini

>>>Peluang menjana pendapatan secara online di internet…
>>>Bukan skim cepat kaya, Bukan MLM, Bukan jual barang..
>>>Bukan FOREX, Bukan pelaburan internet…
>>>Bukan jual kopi, bukan jual ubat kurus, 
>>>Bukan 4D (Duduk Diam Dapat Duit)
>>>Modal Cuma RM50 sekali SAHAJA!
>>>Semua org MAMPU menyertainya..
>>>Info lanjut disinii >> http://lpgnxtreme.com/?referid=kamarul3925


"TERBARU! Perolehi US Dollar pada Setiap Minggu & Wang Tunai dalam gandaan RM50 & RM100 pada Setiap Hari, terus ke akaun bank anda.


LPGNXtreme:ininlah peluang terbaik,daftar free n sign up form segera utk memperolehi username n pasword anda bg melayakkan anda terima komisen rm150 terus ke akaun bank anda setiap hari .tak perlu jual brg/jumpa org.sistautoresponder yg berkerja utk anda.maklumat lanjut sila layari wed ini  http://lpgnxtreme.com/?referid=kamarul3925

VIDEO LAWAK

najib dimalukan depan psy gangnam style

KITE MENANG LAGU BOLA HARIMAU SELATAN

VIDEO LAWAK:-Jozan Versi Jepun - Lawak Habis !!

VIDEO LAWAK:-Maharaja Lawak mega - Minggu 6 - Shiro

VIDEO LAWAK:-Maharaja Lawak mega Minggu-6 Jambu + SPECIAL Gift!! ❤❤❤❤

VIDEO LAWAK:-MAHARAJA LAWAK MINGGU 11 [ SEPAH - 1 ] 4/12

VIDEO LAWAK:-GELAK PECAH URAT KENTOT

VIDEO LAWAK:-Koleksi Johan Raja Lawak tiru watak artis

LAGU

LAGU:-Anak Kampung - Jimmy Palikat (Versi 2011 With Lirik)

LAGU:-Anak Kampung Versi Jawapan Dari Perempuan.mp4

LAGU:-CARTA HATI - Najwa Latif (OFFICIAL MV - HD)

LAGU:-Dadali - Disaat Aku Mencintaimu

LAGU:-ST12-JANGAN PERNAH BERUBAH (original clip)

LAGU:-Patah Seribu - Shila Amzah (Original Studio chords and lyrics.wmv)

MOVIE

MOVIE :-sepah the movie 2012

MOVIE:-TELEMOVIE: Patah Seribu (2012)

MOVIE:-OMBAK RINDU FULL MOVIE

MOVIE:-SUATU MALAM KUBUR BERASAP FULL MOVIE

MOVIE:-Johan Raja Lawak as Ah Cai at Spore Expo

VIDEO SEX

VIDEO SEX:-penari sex ghairah

VIDEO SEX:-budak sekolah bodoh main bwah pondok